nedjelja, 24. srpnja 2016.

VARIVO OD MAHUNA

Ima nečeg posebnog u odgoju ,,bosanskih cura,,.
Prenose matere savjete svojih matera i nena....Opirale se, ne opirale, opet dodje na materino!
Od savjeta o djeci, čistoj kući, urednoj i uređenoj domaćici, finoj komunikaciji.... gdje se mužu na jedan poseban način ,,pojasni,, kako šta treba...pa on to prihvati i ne sluteći ,,da je po ženinom,,...
Sve u svrhu mirne porodične atmosfere i skladnih odnosa.
Naravno, ništa od toga ako se ,,mužu ne ugađa,,.
E, sad ...i to treba htjeti i znati.
Kao i sve druge moje prijateljice, opirala se i ja ovome, ali na kraju uhvatih se kako radim isto što i moja mater. Ugađam, jakako! Od jela koja voli, do cjelokupne kućne i porodične atmosfere. Sve polako i lijepo!
Svjestan i on...pa i on meni ugadja. Pametne matere!
Tako bi i s ovim ručkom. Mahune se kod nas u Bosni prave na jedan način, ali ih ja za njega napravim bliskije ovdašnjim receptima, kako je on naučio jesti.
Po ljetnim vrućinama, povrće u rano jutro usitnim u sjeckalici. Obje vrste luka, peršuna, celera, mrkve.
Na malo masnoće, junetinu, koju sami sameljemo, fino izdinstam, pa na nju spustim povrće. Čim malo omekša, dodam mahune, pa po malo podlijevam. Jedan papradajz, da sve zacrveni. Kašičica aleve paprike.
U šoljicu vrlo malo brašna, promiješam da nestane grudica i umiješam u varivo.
Malo vrhnja, ipak po bosanski, čim isključim...
Vrijeme je mahuna.Pune ih tržnice, pa neka su nam i u tanjurima. Kašikom, najbolje!
Ako se odlučite za pripremu, ugodite svojim dragim ljudima i u slast vam bilo!


Nema komentara:

Objavi komentar