četvrtak, 27. listopada 2016.

JEDNOSTAVNI KOLAČ S JABUKAMA

Donijela prijateljica domaće jabuke. Moj muž očistio, izribao i kratko prodinstao. Začinio s malo cimeta.
Jučer, u sto posala gledam one jabuke. Nije mi baš do kolača jer stalno pogledam na sat, a šteta jabuka i truda.
Zato sam izabrala ovaj najbrži . Kako ovdje kažu, ,,zmaže,, se najmanje suđa, ništa se ne vaga, a okus je prefin.
Uključila rernu na 200 C, pa počela miksanje.
3 jaja, šolja za čaj šećera,  2 šolje brašna sa praškom za pecivo, šolja ulja, šolja mlijeka. Baš ih ovim redom dodajem. Suhe namirnice prve, a mlijeko na kraju opere ulje sa stijenki mjerice.
Ovaj put sam kolač pekla u modlama za kruh, obloženim papirom. Lijep je i u kalupima za mafine.
Tijesto malo tresnula o podlogu da se poravna, pa kašikom rasporedila naribane jabuke.
Na 200 C sam pekla 10 min, a ostalih 30, na 180C. Operem posudu za miksanje, šolju za čaj, metlice miksera. Gotova s poslom!
Pečen, i
skrenula na tanjur za kolače, odvojila papir, pokrila paprinatom salvetom i izjurila iz stana.
Dođem navečer, jednog nema, drugi načet!
Krivci gledaju televizijski program!
Ako se odlučite za pripremu, u slast vam bilo!



Nema komentara:

Objavi komentar