petak, 2. prosinca 2016.

VARIVO OD POVRĆA UZ POHOVANO MESO

Za ovo lagano varivo, još  jedan od recepata za hranu s minimalnom količom masnoće, začinjenu samo solju.
Predstavila sam pileći temeljac kao dobar dodatak hrani. Izvrsno je imati ga zaleđenog u čašicama i odleđivati po potrebi.
Za ovo jelo sam zagrijala kašiku ulja i lagano prodinstala glavičicu luka. Na nju jedna mrkva, pola malog korijena peršuna, malo krompira, šaka graška i pola tikvice. Sve sam sjeckala na sićušne kockice kako bih ugodila jednom divnom malom dječaku. Sjećam se kako sam i za svoju djecu sitno sjeckala namirnice, da bi lakše jeli. Djeca - naše blago!
Povrće sam dodavala po njegovoj čvrstoći, po malo podlijevajući pilećim  temeljcem.
Na samom kraju, cvjetići karfiola i brokule. Od začina, tek malo soli.
Jedan krompirić sam zgnječila vilicom da bi saftić bio malo gušći.
Ogoljen od začina, lagani obrok ima
 prirodan okus.
Uz komad mesa, ovaj put pohovane pureće šnicle, ručak za preporučiti.
Gledam ga kako grize šniclu, tako mu slađe. Uz nju je smazao punu zdjelicu zdravog variva.
Ako se odlučite za pripremu, u slast i Vama bilo!


2 komentara: