nedjelja, 22. siječnja 2017.

GRIZ- KNEDLI

Receptić do receptića!
Ovakvi, onakvi!
Složila sam jednu konstrukciju razvrstavajući jela u kategorije, kao jednu kuharicu!
Većina ih se fino smjestila u albume. Većina i s kratkim životnim pričama.
E, sad, kao začin, dobro dođu one male finese koje doprinose okusu, izgledu, praktičnosti pripreme, ekonomičnosti...
Jedna od takvih, odnosi se i na dio današnjeg ručka.Čime zakuhati juhu?
Griz- knedlima!
Juha pileća, od leđa s kojih skinem većinu kože, i prsne kosti, s koje sam izrezala file za ručak.
Dodam korjenasto povrće u hladnu vodu i čim prokuha, smanjim. Ostavim da lagano vrijucka.
Zato je procijeđena, ostala bistra
U zdjelici sam umutila jedno domaće jaje, 4 kašike griza i na vrh noža praška za pecivo.
Odstajala je smjesa 5 min.
U smanjenu juhu, umakala sam kašičicu, pa grabila pola zapremine smjese.
Volim kad su sitnije.
I tako, jednu po jednu, ukuhala sve knedle.
Pustila sam da lagano vrijuckaju 5 min i ugasila.
Šta je bitno?
Pa, bitno je da se knedlice ne raspadnu. Bitno je da su prozračne, nigdje da ne budu zbijene i tvrde.
Bitno je i da lijepo izgledaju.
Te odlike privući će ukućane da traže još juhe.
Ako se odlučite za pripremu, u slast Vam bilo!






2 komentara:

  1. e nikako ovo da naučim -- moram probati, nego ne znam koliko griza tačno ide ;((

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na jedno jaje idu 4 kašike, ali to isto varira od veličine jajeta. Predlažem da staviš 3, pa polako dodaješ malo po malo. Smjesa neka je mekana, jer griz i tako buja. Knedlice stavljam u juhicu koja blago vrijucka jer su vrlo nježne. Preporučujem! Pozdrav!

      Izbriši