subota, 18. ožujka 2017.

PAPRIKAŠ S BUKOVAČAMA

Hajdemo nešto toplo jesti!
Peklo se i nekakvo meso u rerni, pod folijom, ali meni ovo u loncu, bi najslađi današnji zalogaj!
Sunčani dan sa 20 C od jučer, zamijenio je današnji strašno vjetrovit. Svako malo sam provjeravala nije li se koja štipaljka na vjetru otkačila. Još se u zagrebačkim naseljima, s dvorišnih strana zgrada, mašu štrikovi puni veša...Meni je to savršeno! Pamuk miriše na svježinu!
Na malo sam ulja dodala nasjeckanu glavičicu luka i uključila plin. Narezuckala 2 mlade mrkvice, promiješala, pa nastavila sjeckati povrće...malo peršunova korijena, stapke lista, čeno češnjaka, 3 srednja krompira, stapke od 300 gr bukovača.
Sve sam fino izmiješala i polako dinstala. Gore malo papra, soli, malo začinske paprike da fino oboji jelo.
Listove bukovača izrezala sam na kvadratiće i spustila, na već mekani krompir. Posula sam po njima pola kašike brašna, promiješala i podlila toplom vodom.
Kuhalo je 5 minuta. U sve još kašika sos paradajza, probala je li dovoljno slano... i gotovo...
Peršunova lista, na isključen ručak..
Hajdemo nešto toplo jesti!
Ako se odlučite za pripremu, u slast Vam bilo!




1 komentar: