ponedjeljak, 10. travnja 2017.

ČORBA S KOPRIVOM

Kasno nedjeljno popodne, oni putuju, ja očekujem da se pojave, ručaju...Prozori širom otvoreni, vrućina kao da nije april.
I svašta naspremanog, u tavama, loncima, na tacnama.
Smiju se, sretni, sretna i ja što je tako.
Sretna i što moja djeca ulaze, zagrle i poljube majku svaki put kad dođu i pođu. Moji sinovi, moja snaha, odavno moja kćer.
Na stolu i čorba s koprivom. Pune tanjure, fino im. ,, Je l da, ljubavi, kako je fino?,,
Uvijek govorim koliko ih volim i koliko sam sretna što su baš oni moja djeca.
Ako osjećaš ljubav, pokaži je. Na skrivaj! Neka tvoja draga bića znaju koliko ti znače!  Život leti...
...ali, vratimo se sad kuhanju...
Čorba od koprive, pojedena za čas...prefina..
Na malo maslaca, sa drvene daske, polako sam dodavala sve što nasjeckah.
Mala glavičica luka, sitno, mala mrkvica, krompirić, malo paprike crvene...U loniću zakipila voda, pa je prelih preko koprive. I nju odmah na dasku.
Dinstalo se povrće, omekšalo...na njega samo kašičica brašna..brzo promiješam, podlijem vodom.
Od začina soli, bibera, malo crvene paprike.
Kad je ponovo zavrila, u čorbicu dodam koprivu i za 5 minuta isključim.
Vrhnja po želji...i ponuditi najdražima...i reći im koliko ih volimo...odmah danas...!
U slast vam bilo!





Nema komentara:

Objavi komentar