utorak, 11. travnja 2017.

KAKO ZALEDITI PITE ?

Brzi ručak, najbrži.
Važno je najprije savladati izradu vučenog tijesta, a to je zaista dobro znati.
Od dobrog brašna, jufke su tanke, pretanke. Sa filom od sira, najmanje posla, a tu najviše vole.. Dok se jedna peče, motam drugu,...dok se zadnja peče, spremim sve na svoje mjesto..
U rerni se peklo pile, a  sirnice sam slagala na drugu razinu, s namjerom da ih pečene, zaledim.Uz uključen ventilator, samo sam ih smjenjivala. 30 minuta,.... i jedna gotova.
Na stolu, tepsije pokrivene čistim, popeglanim salvetama, ostale da se dobro ohlade.
Kad me ne bude bilo, dobro će im doći da ih samo podgriju.i imaju obrok.
Neko zaleđuje pite u tepsiji u kojoj su složene. Sirove. Kasnije, samo cijelu tepsiju stavi u rernu i ispeče.
Neko ih slaže na tacnu, u zvrkovima, pa kad se zalede, sprema u vrećice. Kasnije, po potrebi peče onoliko koliko treba.
Ja ih uvijek ispečem, ohladim i zaledim. Pakiram po par komada u vrećice koje dobro zatvorim.
Kasnije kad se zagriju, najbolje u teflon tavi, imaju okus kao da su taj tren ispečene.
Kakva su Vaša iskustva?

U slast Vam bilo!









3 komentara:

  1. Sve si rekla sve isto radim.Starija sam domacica od tebe time i iskusnija :) Ali tu nema puno filozofiranja, s ljubavlju pravljeno ljubavlju uzvraca :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedini pravi put! Bez filozofije! Slažem se!
      Pozdrav, Suada!

      Izbriši