ponedjeljak, 22. svibnja 2017.

VRATILA SE KUĆI !


Nakon mjesec dana, konačno sam u svom stanu.
Istina, nova je adresa, novi namještaj, pa tek detalji pokušavaju ubrzati proces da novi prostor što prije postane dom.
U onom su moja djeca odrastala, čuo se zamor. Ovdje ćemo živjeti samo nas dvoje.
Proces oporavka će još dugo trajati. Usporena, hodam uz pomoć dvije stake. Četiri kilograma smršala u mjesec dana, što nije strašno.
Polako počinjem kuhati.
Kako je ljudima koji teško hodaju čitav život? Kako je ljudima koji su u kolicima, a moraju raditi isto što svi? Tek uz ova ograničenja, djelomično shvaćam koliko je to teško.
Kako uzeti šerpu sa šporeta i prenijeti je na stol. Ako ne prenosim šerpu, mogu prenijeti napunjen tanjur.
Kako, ako se moram osloniti na štake?
Ruke uvijek moraju biti čiste i suhe da štaka ne bi iskliznula. Kako izvaditi veš iz mašine, kako ga objesiti? Kako popeglati? Otići nešto kupiti? Kako to donijeti?
Jako je sporo, sve što radim.
Zato je muž uzeo godišnji odmor.
Sad je on glavni, a ja pomoćni kuhar.
Ipak, mora to šefica sve nadgledati i usmjeravati!!!
Ali, idemo u kuhinju....
Pileći file sam sinoć izrezala na kocke, posolila, pobiberila, posula s malo suhog začina i pouljila. Dobro sve izmiješala.
Danas sam meso prepekla u dubljoj posudi. Pustila štake i dobro se oslonila na kuhinjske elemente.
Kad je dobilo boju, dodala sam 2 velike glavice luka i malo bijeloga.
Lijepo je zastaklio dok sam šampinjone dobro istrljala papirnim ručnicima, jer se gljive ne peru, i izrezala ih na kocke. Ovaj oblik mi je finiji u saftovima. Tako gljive ,, ne nestanu,,.
Usporedo smo skuhali tjesteninu. Po malo sam vodom u kojoj se kuhaju, podlijevala ručak.
Umiješala i gljive i dodatno začinila jelo.
Nakon 10 min sam sve prelila s 3 dcl vrhnja za kuhanje i 3 dcl mlijeka.
Čim je zakuhalo, isključila
Salata od mladog kupusa, čaša crnog vina i obavezno dobro raspoloženje.
S četiri vrijedne ruke, odličan ručak!
Jednostavan!
Poslije bezukusne hrane u rehabilitacijskom centru, meni specijalitet!
Oslonac na bračnog partnera, siguran je oslonac.
Sljedeći put kad budete kuhali, pomislite na ljude kojima su i jednostavne radnje zahtjevne i zahvalite životu na zdravlju koje imate.
Vratila se Selma kući! Malo po malo, do mirisa domaće hrane!
U slast Vam bilo!



Nema komentara:

Objavi komentar