ponedjeljak, 19. lipnja 2017.

PILAV S PILETINOM

Vrlo jednostavno jelo, koje zaista volimo.
Ako vas podsjeća na glagol ,,raspilaviti,,...meni uvijek uz povratnu zamjenicu sebe li se, raspilaviti se  vrlo vijerno opisuje stanje miline i opuštenosti. Može  se lijepo povezati i s osjećajem užitka, poslije ovog jela. Nekako je narodno, od njega se čovjek osjeća sito, a i namirnice pretrpjele toliko vremena, a ostale skromne i dostupne svima.
U pilavu mi riža posebno kremasta, poprimi okus mesa. Biće da je fina i od luka, istopljenog tokom dinstanja.
Za pilav, mesu ne odstranjujem kožicu, već samo one najmasnije dijelove. Pravim ga na par načina, al danas ovaj najmirisniji.
Veliko pile, 1800 gr, izrezala sam na komade, dobro posolila, pouljila, posula s malo začinske paprike i odložila u frižider da se izmarinira.
Kao svaka štedljiva domaćica, bijelo meso ću ostaviti za sutra, a sve ostale komade lijepo prepeći da porumene. Pažljivo okrećem, kako bi dobilo boju sa svih strana, a manje komade vadim ranije, da se ne prepeku.
Velika Delimano tava, u kojoj se prži gore, pa prebaci u rernu na pečenje, savršena mi za ovo jelo.
Gotovo meso, izvadila u zdjelu, a na istu masnoću stavila 2 velike glavice luka i 2 mlade mrkve, izrezane na kockice. Ako Vam se učini da je masnoće previše, sad je trenutak da je odstranite i bacite. Pustila sam da fino užute i zamirišu, pa na njih dodala 2 velike šalice riže. U sve još soli, malo suhog začina, bibera. Fino miješala da se zrna oblože kremastim lukom i podlila sa 6 šoljica vode. Ovaj mi omjer najbolji za rižu koja se peče.
Složila meso po njoj i zapekla u rerni na 200 C.
Riža je pod vodom, pa dok buja, neće se po površini presušiti. Taman kad upije svu vodu, gotova je.
Uvijek je sličan komentar uz ovo jelo. ,,Riža je tako ukusna, da joj meso niti ne treba,,.
Ja dodajem ,,Da se čovjek fino raspilavi!,,
Ako se odlučite za pripremu, u slast Vam bilo!





Nema komentara:

Objavi komentar