subota, 15. srpnja 2017.

LIGNJE IZ PEĆNICE - S PRIČOM, NARAVNO !

,,Danas sam na tebe ljuta, zbog onog jučer.
Rekao si što nisam htjela čuti i sve sam ti riječi uvećala i uduplala.
Ušutio se i ti, ko da bi povukao izrečeno.
Nekakvo mirno stanje iza bure. Niko ne napada, niko ne uzmiče.
Šutke uz jutarnju kafu. Nalijevaš mi u šoljicu, primičeš mlijeko. Šutke uz doručak.
Ne tražim pomoć, al svejedno staješ uz mene i radiš.
Neću ni pogledati u tvom pravcu. Više i ne mislim na ono jučer, pola sam zaboravila, al svejedno te kažnjavam.
S radija, pjesma za pjesmom, vijesti u svaki puni sat. Nas dvoje sami u prostoru.
Probam jelo, gasim šporet.
Rastresem stolnjak i zagladim na stolu. Slažem nam tanjure i pribor, spuštam šerpu na drvenu dasku.
Sjedaš prije mene i čekaš. Ne počinješ jesti.
Jesam li to malo odugovlačila prije no što primakoh stolicu i uzeh kašiku?
Šutimo i jedemo u miru.
Gledamo se svejedno iz prikrajka.,,
....ali vratimo se kuhanju...
Ovo sam jednostavno jelo pripremila za ručak s prijateljima. Nas četvoro uživali u okusu. Lako, praktično i brzo!
Lignje s krompirom
Već sam objavljivala recept, ali mislim da zaslužuje reprizu.
Kilogram liganja. Krakove izrezati na tri dijela, tijelo na kolutiće. Dodati 3 glavice luka, maslinova ulja i malo ružmarina.
Ostaviti u frižider.
Očistiti 2 kg krompira. Ja sam imala i sitnog, mladog, pa sam ga samo dobro oprala.
Pomiješati s lignjama, politi s još malo ulja, posoliti i peći pokriveno folijom.
Kad je krompir pečen, otkriti i zapeći!
Tepsiju na stol.
Malo dalmatinskog crnog...
Mali trik za jela s lignjama. Sirove - velike, pečene - male. Tijelo lignje izvratite, pa tek onda pecite ili režite na kolutiće. Tako se neće skupljati, nego širiti.
U slast Vam bilo!



Nema komentara:

Objavi komentar