ponedjeljak, 24. srpnja 2017.

ĐUVEČ IZ RERNE

Prošlo nedjeljno jutro u nabavi. Najprije kroz trešnjevački plac, kupila svega po malo. Ja biram, muž plaća i nosi. S placa u par dućana po ostatak.
Dođosmo kući skoro u podne. Sunce već do pola prozora.
Podijelismo posao. On donosi iz auta, rasprema, ja kuham ručak.
Začas očistila 2 glavice luka i izrezala na šnitice. Kilogram paprika, pola kg paradaza, dobro zrelog,  i 3 male tikvice, sve na veće kocke. Po povrću malo bijelog luka.
Taman sam trebala posoliti i staviti peći, zovu djeca.
Poziv na kafu u obližnji kafić. To se ne odbija!
Eto ljepote pedesetih. Nikud nam se ne žuri, radimo šta hoćemo. Za pet minuta, nas dvoje ispod drvoreda prema kafiću. Ostade moj ručak do pola. Ostade pola namirnica u vrećicama.
Uživali u priči, dogovaranju, smjehu. Nema tih para kojim se takva kafa plaća. Svako malo pršte sitne kapljice vode iz prskalica po nama, hlade i osvježavaju, kao da metar od stola nije 40 C na suncu.
I sve sam ja kasnije stigla. Posolila povrće, pouljila, stavila peći na 200C. Svako malo izvlačila tepiju i promiješala. Peklo se oko 40 min
U šerpici skuhala šolju riže u 3 šolje vode. Dodala joj soli i kurkume.
Sjedinila rižu s malo hrskavim povrćem i kratko zapekla.
Izvrstan đuveč. Ostalo ga i za ponedjeljak.
Provlači se po fb natpis ,,Ništa ja ne moram, ja sam se namorala,,! Sjetih se toga jučer. Ništa ne moram. Postoji samo ono što hoću, želim i volim! Tome otvaram vrata svog doma i srca.
Dragi moji, odlučite li se đuveč, neka Vam je u slast, a pozivaju li Vas djeca, sve ostavljajte i idite!





2 komentara:

  1. Eto meni nove ideje... ja obično sve stavim odjednom u rernu - ovako mora da je slađe kad se povrće prvo ispeče i dobije koricu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno slađe, Kato! Pečenjem se okusi pojačaju, a saftić uvri. Odličan mi je za radne dane....

      Izbriši