subota, 9. rujna 2017.

OSLIĆ NA LEŠO I PRIČA O PRIJATELJIMA

Kroz gradove i razne adrese, na kojima smo stvarali dom, useljavali se i ljudi u moj život. Ne znam ko je koga nalazio. Dolazili, ponekad i duže ostajali, a onda bez riječi odlazili. Nestajali spontano,  ja iz njihovog, oni iz mog svijeta. Sve bismo se rjeđe čuli, pa polako udaljili. Nisam ih zadržavala. Nisu niti oni mene. Svako je od njih mogao  postati moj pravi prijatelj, i ja njegov, ali se to nije desilo. Samo su nam putevi jedno vrijeme išli usporedo. Ako smo za to vrijeme, jedni druge učinili sretnima, dovoljno je. 
Jesam li nekome davala više šanse da mi se približi i bolje me upozna? Ko zna?
Zašto su neki ljudi i dalje tu, mada su nam životi otišli u sasvim suprotnim pravcima. Toliko jake veze da nam razgovori teku čim se sretnemo, kao da su jučer prekinuti. Toliko bliskosti, topline, glasova, stavova, privrženosti  nepromijenjenih. Osoba koje zovem pravim prijateljima i s kojima mogu uvijek računati. Kako smo se to obostrano odabrali? 
Od mladosti bezbrižne do sijedih vlasi, mudrosti životne.
Za nekoga su moja vrata, zauvijek ostala oškrinuta. Pojave se iznenada, provire s osmijehom, uđu u moj život, kao u svoj dobrodošli. Zaigra od njih srce i duša. 
Razgovaramo ponekad o prijateljima, biserima našim, na par ih prstiju prebrojati , a ja podsjetim na onu Mešinu da se...
,, ...prijateljstvo ne nalazi. Ono se samo desi, kao i ljubav.,,
....ali, vratimo se u kuhinju...
Danas sam na zagrebačkom Dolcu, u rano jutro, tražila sitnije osliće. Friški, jadranski, noć prije ulovljeni.
Pripremila sam ih na lešo.
Očišćeni, poslagani jedan do drugog, s par zrna bibera, list lovora i malo soli, preliveni vodom. Kad su počeli kuhati, smanjila sam temperaturu i pratila da vrijuckaju 10 minuta.
To je sva mudrost. Nježno kuhano meso, prelila sam s malo maslinova ulja i posula s par čena češnjaka.
Uz kuhanu rižu i gusto varivo od listova cvekle, odličan zdravi ručak.
Podijelite li ga s dobrim prijateljem, biće vam sigurno u slast!



Nema komentara:

Objavi komentar