subota, 9. rujna 2017.

OSLIĆ S POVRĆEM

Do udaje, a mislim...rano je to bilo, mladu me prevario..., nisam znala kuhati.
I sama pomisao da nešto pripremim za ručak, bila je puna straha od neuspjeha.
Kasnije se ispostavilo da većinu jela koja je majka pripremala, ja u stvari znam napraviti, jer je slušanje i gledanje bilo jednako učinkovito kao i praksa.
Svaki savjet, od izbora vrste namirnice, čuvanja, čišćenja, kuhanja, bio je negdje pohranjen u mojoj glavi. Biće da su to oni savjeti koje u djetinjstvu i mladosti ,, ne čujemo,, ali u stvari itekako pametno pohranimo za kasnije, kad zatreba.
Poslije je majka puno puta ponavljala da njena Selma sve što vidi to i napravi.
E, savjeti s morskom ribom, dio su znanja iz mog života u Hrvatskoj.
Probavala, pitala, upijala znanje...
Ovaj način pripreme ribe, posebno mi dobar.
Osliće sam posolila i prelila maslinovim uljem, a utrobu posula malo timijana.
Pokrila prozirnom folijom i spremila u frižider.
Na velikoj tepsiji izmiješala sam izrezano povrće. Bilo je tu svega. Oba luka, mrkva, tikvica, paprika, patlidžan, batat, cvekla. Sve sam poslolila i polila s malo maslinova ulja.
Pekla sam na 200 C oko 20 min. Tek par puta promiješala.
Na skoro gotovo povrće poredala sam ribe i prelila uljem koje se s njih iscijedilo.
20 min je bilo više nego dovoljno da se riba ispeče.
U posudu prebacila povrće, a po njemu složila osliće. Okus je fantastičan.
Odlučite li se za pripremu, vjerujem da će Vam biti u slast!






Nema komentara:

Objavi komentar