četvrtak, 14. rujna 2017.

POLPETE S RAŠTIKOM

Kako okus raštike, koji je malo specifičan, približiti djeci?
Znamo koliko je zdrava i preporučljiva.
Blanširala sam vezicu raštike. Prodaju je pakiranu po 500 gr. Listovima odstranila tvrde dijelove, pa su brzo omekšali.
Lijepo sam ih ocijedila, ohladila i sitno nasjeckala.
Usporedo sam pravila smjesu za polpete. Izmiksala 2 jaja, 2 čaše kukuruznog brašna, 2 kašike kiselog vrhnja, 250 gr nemasnog sira i malo mlijeka. Umiješala sam raštiku i posolila. Masa treba biti kao za uštipke.
Sipala sam po jednu kutlačicu u papirnate modlice.
Na 180C, 40 minuta.
Pred sam kraj, svaku sam premazala s malo maslinova ulja.
Kakve su? Pa, meni jako fine. Okus raštike se ne osjeti, a opet je tu. Potvrdile male ručice koje su uzimale jedan po jedan kolačići!
Odlučite li se za pripremu, neka Vam je u slast!
Nama je bilo!






Nema komentara:

Objavi komentar