srijeda, 13. rujna 2017.

POLPETE S TIKVICAMA

Prođe ljeto, a ove polpete napravih samo jednom. Odlične su! Nemasne! Blagog okusa. Jednostavne za pripremu. Praktične za ponijeti.
Zgodne za djecu jer ih mogu jesti kao slane kolačiće. Za jednu malu djevojčicu i napravljene.
Dakle, izribala sam oko 500 gr tikvice, kod mene je to bila jedna duguljasta zelena tikvica, 1 srednju mrkvu i 1 krompir.
U drugoj zdjeli izmiksala 2 jaja, 2 kašike kiselog vrhnja, 3 kašike brašna i malo manje od 50 gr parmezana. Sjedinila s povrćem koje sam blago ocijedila.
Gustoću dotjerala miješajući kuhačom, polako dodajući krupne zobene pahuljice.
Pustila sam da malo upiju vlagu i omekšaju. Tad sam posolila smjesu i posula je s malo kopra. Odlično paše uz tikvice.
Na papiru za pečenje, kašikom sam slagala male hrpice.
Polpete su se pekle 30 min na 180 C.
Vrele sam posula s ostatkom parmezana. Kod nas su u vrećicama mala pakiranja od 50 g.
Dakle, ovo su fini kolačići, s koricom, unutra mekani, a miris sira je savršen.
Odlučite li se za pripremu, u slast Vam bilo!




Nema komentara:

Objavi komentar