četvrtak, 19. listopada 2017.

AMARANTH

Isprobah amaranth!
Kad sam potražila informacije o ovoj sitnoj žitarici, čvrsta odluka je donesena. Koristiti ga u raznim varijantama jela!
Bogat izvor kalcija, željeza, omega 3 masnih kiselina, žitarica bez glutena, sirovina za slatka i slana jela...Meni dosta!
Za ovo jelo sam  čašu amaranta kuhala u 2.5 čaše vode. Dodala sam pola kašičice kurkume i jedno cijelo čeno bijelog luka. Niska temperatura i povremeno miješanje smjese jer se lako hvata za dno posude.
U drugoj tavi sam pržila kockice povrća. Kad je omekšalo, a da opet ostane hrskavo, posolila i pretresla sam ga u drugu posudu. Kad ga solim na kraju, ostane puno finije.  Tavu sam obrisala papirnim ručnikom, pa na malo ulja prepekla trakice pilećeg bijelog mesa. Začinila ga curyjem, solju i biberom.
Gotovo, pridružila sam povrću.
Amaranth sam kuhala 20 minuta, a onda ga prebacila u tavu u kojoj je bilo meso, kako bi pokupio svu onu ljepotu s njenog dna.
U kompletiću, ova tri jela, pravi specijalitet!
Preporučujem!
U slast Vam bilo!





Nema komentara:

Objavi komentar