nedjelja, 22. listopada 2017.

PALUZA S JABUKAMA

Paluza se u našoj kući uvijek pravila s jabukama.
Vremenom sam ju po istom receptu kuhala i s višnjama.
Pravi se jednostavno.
Zakipi 1.5 litra vode zaslađene s 5-6 kašika šećera i jedan vanilin šećer.
U nju dodam jabuke izrezane na kocke. Večeras sam uz dvije jabuke izrezala i jednu krušku Viljamovku. Pustim da kuhaju samo par minuta jer voće u paluzi mora malo hrskati.
U isto vrijeme u zdjelici izmiješam 6 kašika nišeste i 3 dcl vode.
Nišestu ukuham miješajući pjenjačom i pustim da fino proključa.
Paluzu rastočim u šoljice, čekam da se malo ohladi i uživam u divnom desertu.
Kao što su ,,slatke,, one namazane šnite maslom, pekmezom, kajmakom,  pridružuju im se i ova obična jela za koje su se namirnice uvijek nalazile u kuhinji.
I danas, kad svega ima, rado im se vraćam.
Odlučite li se za pripremu, u slast Vam bilo!



1 komentar:

  1. Obradobala sam se kada sam vidjela da još neko pravi paluzu sa jabukama . Pravim je i ja uz dodatak malo grožđica ili brusnice . Nikad nisam imala recept ,koji je bitan zbog omjera i zato vas recept ostaje kod mene za u buduće. SRDACAN POZDRAV I ZELIM VAM PUNO USPJEHA U VASEM BUDUCEM RADU

    OdgovoriIzbriši