petak, 9. veljače 2018.

KROMPIR SALATA S BATATOM

Batat polako ulazi u moju kuhinju. Sve što o njemu saznajem, vrlo je pozitivno. Informacija o dobrom glikemijskom indexu, prevagnula je nad njegovim slatkastim okusom.
Kombiniram ga s drugim vrstama povrća koje ublaže tu slatkoću. Isprobavam, prihvaćam i odbacujem postupke koji mi se ne sviđaju. Tako odbacih pire od samog batata,  presladak mi, isprobati ću s nekim dodatkom. Prihvatih pečen na tanke ploške, dok ne zahrskavi, odbacih pečen na kriške.
Pronašla sam vlasnike OPG, sredovječni bračni par koji svakodnevno prodaje plodove svoje zemlje i svoga rada. Uvedoh i ljubičasti batat kad god ga na tržnicu donesu. Cijena im ista, ali usvojih i njihov savjet da je taj još preporučljiviji. Inače im boje variraju od žute, preko narančaste do tamno ljubičaste.
Ovaj put sam narančati ukomponirala u krompir salatu. Zdrav je, zdrav je...ne odustajati od njega...
U Zagrebu mu cijena varira ovisno o mjestu kupnje. Bio dućani, cijene kilogram oko 7E, ali na tržnici  je 2E. Kako se jelima dodaje po malo, nije niti skup.
Klasična salata, bez ikakvih finesa. Ova je od mladog krompira.
Batat se skuha brzo, pa sam ga spremala posebno. Ogulila, narezala i pridružila.
Uz pržene gavune, uživali u ručku.


2 komentara:

  1. e vidi, kad Carica u kuhinji počne da eksperimentiše sa novim namirnicama, imamo čemu da se radujemo! Jedva čekam šta je sledeće. Ovo je tako lepa ideja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kata moja draga..Nije loše, nije loše,,...probaj, draga...

    OdgovoriIzbriši