petak, 13. srpnja 2018.

PITA S JOGURTOM

Dobar dan, zaljubljenici u kulinarstvo i lijepu riječ.
Ova slastica me osvojila na prvu. 
Nekad davno, donijela susjedica na tanjuriću. Odmah prigrlila recept. Od mene ga prihvatile mnoge prijateljice.
Kad sam ovu pitu od jogurta, pravila kod roditelja, otac mi prišapnu: ,, Je l to slano? S jogurtom! Kako ću to slatko jesti?,,
Jedva ga nagovorih da proba. Oduševio se.
Pita je blago slatka. Kore prhke, nježne, nadjev mekan, elastičan.
Mjera je najveća tepsija iz rerne. Priprema veoma jednostavna.
PITA S JOGURTOM
Za kore izmiksam 4 žumanjca ( od domaćih jaja), 2 žlice vrhnja, naribani hladni maslac od 250 gr, 200 gr šećera u prahu, vanilin šećer, 250 gr oštrog i 250 gr glatkog brašna, s 1 praškom za pecivo.
Tijesto zamijesim brzo, najprije mikserom, pa završim rukom. Od oka podijelim na 2 dijela. Oba stavim u prozirnu foliju, jedan u frižider, jedan u zamrzivač.
Za nadjev izmiksam 4 bjelanca. Dodam 3 jogurta od 2 dcl, 2 kisela vrhnja sa 20%mm, 5 ravnih žlica oštrog brašna.
Fil je rijedak!
Tijesto iz frižidera razvaljam izmedju 2 papira za pečenje, na veličinu tepsije.
Prebacim ga na njeno dno. Izlijem nadjev.
Tijesto iz zamrzivača naribam na krupno, kao jabuke, po filu.
Pečem 30 min. na 180 C.
Po želji posuti štaub šećerom.
Frišak, hrskav i prhak! Sutradan, mekan kao duša.
Odlučite li se za pripremu, nećete požaliti. Neka Vam je u slast!



2 komentara:

  1. Baš mi se sviđa recept. Prvom prilikom ga pravim.

    OdgovoriIzbriši
  2. Možda bi se mogao ,,kuglovizirati,,.Ma, receptić, kao bombončić!

    OdgovoriIzbriši