ponedjeljak, 26. studenoga 2018.

LOSOS S POVRĆEM

Dobro Veče zaljubljenicima u kulinarstvo i lijepu riječ. 
Kad su prije par dana najavili skorašnji snijeg, to se nije činilo vjerojatnim. Zagreb se grijao na 20 C. No, temperature svakodnevno padaju, pa je ovo sunce na mojim tanjurima, zubato.
Ledeni vjetar šiba cijeli dan.
Ručak smo muž i ja skupa pravili.
On dobru govedju juhu, a ja ovaj brzinski dio.
Zakuhala voda, ubacila malo soli i kokutove mrkve. Ubrzo za njima polovice prokulice.
U drugom loncu skuhala kocke krompira. Ocijedila. On dodade isjeckani peršun.
Povadila cjedilom povrće, hrskavo, ubacila u istu vodu karfiol. Za 5 minuta procijedila.
Sve posebno začinila solju i maslinovim uljem, posula češnjakom.
Na tavici 3 komada lososa, za nas dvoje. Samo posolila.
Kratko prepekla s obje strane.
Lonce i tavu, brzo u sudjericu, pa za stol.
Čašu bijelog vina...i neka ručak počne.
Nazdravili mojoj najboljoj prijateljici koja danas slavi rodjendan!
Živjela ti meni, draga moja Sanja!
Šta nam može hladni dan, kad je u obitelji toplo!
Odlučite li se za pripremu, neka Vam je u slast!







2 komentara: