ponedjeljak, 3. prosinca 2018.

SUNČANICE


Sunčanice donijela naša draga teta. Svježe gljive. Obrisala sam ih nježnokuhinjskim papirom. Gljive se ne peru, jer su porozne. Upile bi vodu. Zanimljivost, na samoj gljivi, pokretni je prsten. Klobuk se priprema, a žilava stapka, ukloni.

Obično počinjem začinjavanjem maslinovim uljem, ako ih samo pečem. Ovaj put sam ih uvaljala u oštro brašno, pa u jaje. Preporuka je da se ovaj postupak ponovi par puta, ali ja nisam.
Pohanje traje samo par minuta sa svake strane.
Odložim na papir da se masnoća ocijedi i to je to. Solim na tanjuru.
Kocke krompira, posoljene, pobiberene i pouljene, pekle su se u rerni, otklopljene.
Dobra posuda za pečenje, zlata vrijedi.
Pred sam kraj, po površini sam posula parmezana i vratila tepsiju na par minuta da sve skupa zarumeni.



Pileće batake i zabatke pohala dok korica nije zahrskavila, a onda ih složila u mali pekač i stavila u rernu s krompirima, da se zajedno peku.
Na ovaj način je pohanje ubrzano i sasvim je sigurno da će meso biti ispečeno sve do kosti.
Odlučite li se za ovakvu kombinaciju, neka Vam je u slast!


Nema komentara:

Objavi komentar