četvrtak, 15. lipnja 2017.

ĆUFTE S RIŽOM NA POVRĆU

Bilo je za danas u planu povrće junetinom. Počnem s pripremom, kad...nema junetine. Imam samo mljevenu u paketićima po 400 gr.
Može!
Začinim meso sitno sjeckanim lukom, češnjakom, solju, biberom, začinskom paprikom, suhim začinom, sjeckanim peršunom.
Dodala jedno jaje, čašu od 2 dcl riže, pa umijesila smjesu. Ostavila sam ju u frižider da se okusi prožmu.
Povrća, puno vrsta.
Dio sam imala svjež, dio odmah iz leda dodala u pekač.
Gore, na plinu, najprije prodinstala 2 glavice luka. Tada, jedno po jedno, 2 mrkve, 1 korijen peršuna, komad celera, 3 paprike, 1 patlidžan, šaku graška, stapke peršunova lista, čitavu veliku tikvicu, 5 velikih krompira, sve lijepo izrezala na kockice i dodala luku..
Posolila, zacrvenila začinskom paprikom. Bez miješanja, samo lagano, povremeno treskajući posudu, polako dinstala. Podlila vodom. Kad je krompir omekšao umiješala sam i paradajz pirea. Ako paradajz stavim prije, krompir se neće skuhati.
Krčkalo se dok sam oblikovala male ćuftice. Svaku sam uvaljala u brašno, pa izmedju dlanova oblikovala u malu kuglicu..
U šerpi je zakipila voda, pa sam ih sve skupa kuhala 5 minuta. Samo sam par puta protresla posudu da se potope.
Vadila sam ih , slagala u saft na povrće, pa pekač prebacila u rernu da malo dobije koricu.
Stol uz prozor.
Zagrabila iz dubine posude, pa svakome u tanjur servirala i povrća i mesa i crvene juhice u kojoj se sve ukrčkalo.
,,Ne žuri! Sve je vrelo! Taman je dovoljno vremena da nam napravim salatu!,,
Odlučite li se za ovo jelo, neka Vam je u slast.







2 komentara:

  1. Nekad su najukusnija jela koja nismo planirali ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni se čini..
    Kao i svaki posao. Kad se najmanje planira, najviše se uradi.
    Hvala ti što pratiš moj blog!Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši