četvrtak, 15. veljače 2018.

INTEGRALNA RIŽA

Integralna riža!
Puno kvalitetnija zbog balastnih tvari koje nosi omotač, ova riža zahtijeva i drukčije kuhanje.
Izrezala sam na kocke luk, mrkvu, peršun i komadić celera.
Izdinstala na malo maslinova ulja.
Rižu sam držala namočenu u toploj vodi oko sat vremena.
Ocijedila, dodala povrću,  kratko promiješala, pa zalila tekućinom.
Na jednu šalicu, 2.5 vode.
Ja sam usporedo kuhala juhu od junetine i piletine, pa sam polovicu zamijenila juhom.
Čim je provrila, smanjila sam i pustila da kuha 40 minuta.
Nakon 30 sam provjeravala je li kuhana.
Gotovu, poklopila i ostavila da se upari.
Po mlakoj posula peršuna.
Uz finu juhu, lešo meso i rižu, palačinke od heljde su sjele kao ,, kec na 10,,.
Odlučite li se za pripremu, neka Vam je u slast!



Nema komentara:

Objavi komentar