nedjelja, 11. veljače 2018.

NAOPAKA GIBANICA

Ako bih birala najbolji recept za gibanicu, to bi svakako bio ovaj.
Uvijek mi pregibi kora, bili mana recepata za ovo jelo. E, ovdje je to izbjegnuto na najjednostavniji način.
Zavrtio se recept na internetu, povjerovala ja svim pohvalama i nisam požalila. Čekala prvi neradni dan, za probu....i evo je...
Idemo kuhati.
Muž otišao po 500 gr tankih kora za baklavu, a ja odvagnula 500 gr domaćeg sira (nisam imala zrnatog)
Izmiksala 5 jaja, 3 kefira (umjesto jogurta), svježi sir, 1 dcl ulja, ravnu žličicu sode bikarbone (obavezno one iz apoteke, koja je za konzumaciju), 2 žličice soli, 80 gr brašna.
Kore su bile friške, lijepe, pa nisam morala pregledati ima li slijepljenih. Odmah u rolni, narezala sam ih na 1.5 cm široke trake.
Polako sam prstima sve odmotala i dobila lijepu hrpu  izrezane tanke jufke.
Ugrijala pećnicu na 200 C.
Pripremila tepsiju veličine 20x30.
Polako sam dodavala trakice u smjesu i nježno miješala. Čim su sve bile unutra, izlila sam masu u SUHU tepsiju i stavila  je na pečenje.
40 minuta  provirivanja kroz staklo...
Lijepo narasla i zarumenila.
Na stol mušemu (za svaki slučaj jer sam ovu gibanicu prvi put pravila), 4 šalice za kavu, okrenute naopačke.
Muž spreman za pomoć sa suhim krpama u rukama i...opa...gibanicu iz vrele pećnice pravo na one šalice, tako da na njihom dnu završe rubovi tepsije. Gibnica u zraku, visi zalijepljena na dno tepsije.
30 minuta čekala i okrenula. Odmah rezala..
Ma, šta da Vam pričam...obavezno isprobajte...To je reš korica, to diše, to je najmekanija gibanica ikad..
Odlučite li se za pripremu, neka Vam je u slast!







Nema komentara:

Objavi komentar