utorak, 28. ožujka 2017.

DOLMA U ŠERPI

Polako trošim zalihe zaleđene hrane. Za današnji ručak, ideja se rodila iz paketića zaleđenih listova vinove loze, za sarmu, i paketića paprika. Crvene paradajz-paprike, rezala sam na pola planirajući baš ovakav ručak.
I jedno i drugo, bez ikakvog blanširanja, samo zapakirala i spremila u zamrzivač.
U šerpi sam zagrijala vodu do vrenja, nalila par kašika jabukovog sirćeta,  dodala nekoliko malih glavica crvenog luka, pa nakon 3-4 minute dodala i paketić loze. Vrijuckalo je još 2-3 minute.
Luk sam izvadila, a vodu zamijenila hladnom. Listovi su se lijepo razdvojili i omekšali.
Fil za dolmu je od 300 gr mljevene junetine, sitno sjeckane glavice luka, čena češnjaka, male šoljice riže, soli, bibera, kašičice začinske paprike i vrlo malo ulja. Sve sam polila sa malom šoljicom vode.
Luk je blagim pritiskom oslobodio svoje listiće, pa sam ih sve pažljivo napunila. Sarmice su male, premale, a ostatak fila je završio u paprikama.
E, sad, u šerpu stavim malo masla, ovaj put maslaca, kašičicu crvene paprike i one ostatke iz sredina glavica luka, koji se ne mogu napuniti. Po svemu poredam dolmu i zalijem toplom vodom dok se ne potopi.
Kuha na najtišoj vatri dok ne omekša. Jako pazim da se ne prekuha. Samo povremeno protresem posudu.
Kutlačicom izlijem malo safta, pomiješam ga sa vodom i u to umiješam kašičicu brašna, malo tekućeg papradajza i malo vrhnja. Polako polijem ,,pričin,, po dolmi, pa još ostavim da krčka.
Okus, famozan!
Ako se odlučite za pripremu, u slast Vam bilo!








Nema komentara:

Objavi komentar