četvrtak, 16. ožujka 2017.

POLAGANI BUREK OD PROSUŠENIH JUFKI, S PRIČOM !

Zavoljelo me tuđe dijete. Mali dječačić iz kojeg pršte ideje i osjećaji. Osmijeh mu u očima. 
I stvara i i zagleda i pipa rukama sve na šta naiđe.
,,Selma, teta, pogledajte bubice! Ova nosi jednu na leđima! To je tata, nosi dijete!
Selma, teta!,,
I već prima ružine grančice na kojima su crveni lisni pupoljci. Gleda me i smije se. Otrča naprijed, da se sakrije!
Zavoljelo me tuđe dijete! Zavoljela i ja njega!

...ali, vratimo se kuhanju..
Šta sutra spremiti za posao? S burekom nema greške.
Nisam na vrijeme otopila mljevenu junetinu, pa sam je ovaj put propržila na malo ulja. Dodala sam ogromnu glavicu luka na 400 gr mesa.
Inače, ovo prženje pojača okus, pa ga ja izbjegavam.
Posolila, pobiberila i nasjeckala 2 krompira po svemu. Promiješala i odmah ugasila.
Jufka je klasično vučeno tijesto. Razvukla sam je na stol od 240x90 i ostavila da se prosuši.
Dalje je jednostavno. Po malo uljila, posipala nadjevom, pa preklapala tijesto. Primakla sam veliku tepsiju iz rerne, kako bih odredila mjeru.
Polovicu tijesta u jednu pitu, pa u tepsiju. Drugu polovicu, na nju.
Pekla se 40 min na 200 C.
Prokuhala sam 3 dcl vode, soli i malo maslaca, pa polila burek. Isključila sam rernu i vratila ga još par minuta unutra.
Poklopljen drugom tepsijom, fino je omekšao.
Jufke koje se prosuše, daju efekt lisnatosti tijesta.
Ako se odlučite za pripremu, u slast Vam bilo!




Nema komentara:

Objavi komentar