utorak, 14. ožujka 2017.

TROKUTIĆI S VIŠNJAMA - S PRIČOM, NARAVNO !

Dugo se nismo vidjele, pa se od srca zagrlismo. Uvijek si mi bila draga, a znam da sam i ja tebi. 
U ono doba kad se upoznasmo, ja u svojim mukama životnim, brizi za golu egzistenciju, a ti u još težim, suočena sa svojom životnom tragedijom.
Obje s dvoje maloljetne djece.
I, eto, sretnemo se godinama kasnije, ojačale, zakoračile obje u bolji život. Same ga svojim rukama izgradile.
Gledamo se, smijući se upadamo jedna drugoj u riječ, svako malo,...
I gdje smo, i gdje je ko, i kako živimo. Hvalim te kako lijepo izgledaš, a ti prstima provlačiš kroz frizuru, skidaš je i kažeš kako je kosa, eto, od šoka otpala i ne niče više.
Pa dobro! Kosa ko kosa! Šta misliš, kad tebe neko vidi , vidi kosu? Daj, molim te!

Vidi te takvu divnu, plemenitu, isijava iz tebe dobrota. I opet me grliš. Kažeš kako uvijek nadjem prave riječi. 
Riječi ili ne, ja to zaista mislim. 
Bodrim tebe, a bodrim i sebe, ne stajem.
Poslije prve operacije sam mjesecima hodala s dvije, pa s jednom štakom. Uskoro ću opet. Pa šta? To je pomagalo za život. Žene ostanu bez dojki, bez ruke, noge, pa i bez kose. Žive i uspravne, hvala bogu, svojoj djeci i svojim milima. 
Negdje sam pročitala kako su ožiljci ukras na licu ratnika, pa mi to ostalo u pamćenju. Danas i žene svoje ožiljke nose vidljive, ne srameći se. Ojačale, još kako!
Eto, starije smo 22 godine od onog vremena. Oduvijek se dobro razumjele.
Sve je u glavi, samo osmijeh na lice i suncu se okretati, izaći iz sjene.
Jaka, nego šta! Izvana i iznutra!
Čeka me opet težak period.
Spremna na težak život?
Ma, neka on bude spreman za mene! 
Neće mu sa mnom biti lako !.
....ali, vratimo se kuhanju..
Ostalo mi je još par paketića zaleđenih višanja, s košticama. Lakše se čiste ledene, nego svježe. Sok ne šprica, ali se samo prsti malo slede..hahaha..
Dakle, kilogram višanja očistila, posula po njima malo šećera i kratko ih prokuhala u teflon tavi.  Na njih 3 kašike griza. Čim se sve zgusnulo, isključila i ohladila.
U jednoj zdjeli izmiksala 4 bjelanca. U drugoj 4 žumanjca, čašu od 2 dcl šećera, čašu ulja, čašu vrhnja - išao bi jogurt, ali ga nisam imala, i 1 prašak za pecivo.
Polako sam kuhačom umiješala snijeg od bjelanaca.
500 gr tanjih kupovnih kora, izrezala sam na 4 dugačke trake. 10 kora, 40 traka, 20 trokutića.
Namazala fil od jaja na dvije, stavila ih jednu na drugu, pa u vrh gornje smjestila punu kašiku ukuhanih višanja. Po višnjama, još kašiku fila od jaja.
Motala sam trokutiće i slagala ih jedan uz drugi.
Ostatkom fila, kistom sam namazala gornju koricu.
10 min na 200 C, pa 20 min na 180 C.
Zalila sam agdom od 4 dcl vode i 5 kašika šećera. Kuhala je 5 minuta.
Vreli kolač, mlaka agda.
Ako napravite trokutiće s višnjama, sjetićete me se!
U slast Vam bilo!







Nema komentara:

Objavi komentar