petak, 26. svibnja 2017.

SALATA OD SLANUTKA

Još sam u fazi kad kuham jednostavna jela koja ne zahtijevaju dugo stajanje kraj šporeta.
Ova se salata dobro uklopila uz pečenu piletinu.
Pravi se lako. Oprani slanutak sam namočila u toplu vodu. Nakon par sati sam ga isprala i stavila kuhati. Trebaće mu oko 1.5 sat da postane mekan.
Za to vrijeme pratim kako voda ukuhava i povremeno dolijevam novu. Za grah kažu kako ga tokom kuhanja treba ,,šokirati,, hladnom vodom, pa sam to primijenila i na slanutku.
Ocijedila sam vodu, pa dio slanutka spremila na salatu, a dio ostavila u frižider, za neke druge dodatke.
Na daščici sitno narezani krastavac, paprika, paradajz, mlada mrkvica. Začinila sam maslinovim uljem i solju, pa po vrhu poslagala skuhana domaća jaja.
Nama je prijalo! Nadam se da će nekome ovo biti dobra ideja.
U slast Vam bilo!



Nema komentara:

Objavi komentar