utorak, 28. studenoga 2017.

PILETINA S PIREOM I PROKULICAMA, A I PRIČA, NARAVNO!

Zamislih tu radnju.
Iz nekog razloga, te su joj lijepe naušnice smetale na ušima. Mada su vrlo vrijedne, sigurna u svoju memoriju, brzo ih je izvukla iz ušnih resica, spojila jednu za drugu i spremila u džep.
Jesu li ključevi od stana već bili unutra ili ih je naknadno u žurbi stavila, ne znam, ali je baš to dvoje postala loša kombinacija.
S punim rukama, primakavši se ulazu, izvukla je ključeve. Vjerojatno zamišljajući obaveze koje ju čekaju, nakratko je zaboravila na vrijednost u džepu. Ključevi u ruci, okretanje u bravi...Njihovo je zveketanje zaglušilo šum udarca naušnica na beton pred vratima i ona je, ništa je sluteći ušla.
Svjetlo iznad vrata se ugasilo, ostale sjajne u tami.
Vjerojatno ubrzo iza nje, žurila sam otključati ulaz da on prođe sa svim onim vrećicama koje je nosio sam, štedeći me.
Prvi put na ušima naušnice koje mi je kupio za godišnjicu braka. I nije to jedini par, al žena ko žena, ove mi baš nekako posebne, pa ih svako malo, spontanom kretnjom provjeravam jesu li na svom mjestu.
Slikala mojoj Sanji, pokazivala Mirjani, sva sretna što sam ih dobila.
I eto, pogled dolje i ....ugledam ih.
Sjajne, prelijepe..
Gledam ih na dlanu, kao što bih gledala svoje izgubljene. Tugo!
Ko li je uzdahnuo kad je primijetio da nisu više u džepu?
Cijeli je dan prošao, a na oglas o pronađenim naušnicama, još se niko nije javio.
Kao da priželjkujem poziv koji će tu nečiju tugu što prije zaustaviti.
Možda rođendanske, majčine, ....ko zna!
Svakome njegova sreća. Svakome njegov imetak.
S poštovanjem prema tuđem!

...ali, vratimo se kuhanju.
Pokušavam na razne načine dodati zdrave prokulice u svoje ručkove.
Uz ovaj su jako pasale.
Polovica domaćeg pileta, razrezana na manje komade, začinjena solju, najprije se pekla u tavici. Okretala sam komadić po komadić, da svaki dobije finu hrskavu koricu. Tek tad sam meso prebacila u manju posudu i nastavila  pečenje u rerni, pod folijom.
Na istoj tavici zastaklila sam veliku glavicu luka, izrezanu na listiće.
Usporedo, skuhala pire.
U drugoj šerpu, otklopljeno skuhala prokulice toliko da ostanu hrskave.
Izvadila pečeno meso, odlila masnoću, umiješala pire. Pokupio je svu onu slast s dna tepsije. Po njemu rasporedila luk i meso. Uz rub, ocijeđene prokulice.
Kompletić kao bombončić!
Odlučite li se za pripremu, u slast Vam bilo!




Nema komentara:

Objavi komentar