srijeda, 29. studenoga 2017.

TROKUTIĆI S JABUKAMA....I PRIČA, NARAVNO!

Još sam ih izdaleka primijetila kako se primiču. Svo vrijeme gledajući dijete, na njih dvoje ne obratih pažnju.
I korak po korak, pogledom s malog dječačića prijeđoh na oca,koji je kolica gurao, muškarca u četrdesetim, mladog, dobro građenog. Uputi mi osmijeh. Uzvratih mu.
I sve je u tom jednom pogledu koji s njega prijeđe na mladu majku.
Zakoračila prema ulazu male klinike, upola je glavu okrenula k meni, sekundu pogled zadržala na mojim očima, pa brzo prihvatila kovanu kvaku, gurnula teška vrata i zakoračila u zgradu.
I to malo lijepog lica, s podljevima ispod tužnih očiju, nosa natečenog, pokrivenog flasterom....
U sekundi sam zaustavila disanje. Stotinu riječi iz njenih očiju, tuge i nemoći, žene zarobljene u nasilje.
Ona je ušla, vrata su se polako za njom zatvorila, čovjek je ljuljuškao dijete, ja sam produžila dalje....a gorčina je ostala u zraku..

Njegov osmijeh i njena tuga, zastadoše mi u grlu.
Zbog šutnje i blokade svih naših čula, nasilje i jest prisutno.
Zašto je to tako?

...vratimo se kuhanju...
Jednostavni desert! Unutra sočno punjenje, okolo hrskavi omotač.
Oguljene jabuke, naribala i prodinstala u tavici. Posula s cimetom i s vrlo malo šećera. Ohladila. Umiješala sok jednog limuna.
Proizvoljne su mjere jer i okus ovisi o željama. Ja volim trokutiće s malo šećera kako bi okus jabuke prevladao.
Svaku koru izrezala na 4 trakice. 
U šerpici otopila malo maslaca, dodala vode i time ih mazala. Za svaki, 2 namazane trakice, jednu na drugu. Neko ovakve kore namaže samo vodom.
Na kraj trakice, kašika fila. Preklapala na trokutiće do kraja, pa ih redala u tepsiju. Kistom namazala razrijeđenim maslacem.
20 minuta na 200C. 
U šerpicu dodala još malo vode, malo šećera i komadić maslaca.  Svaki trokutić malo polila i vratila u rernu na par minuta. Važna je i ta količina agde. Proći će kroz koru i upiti se u fil. Toliko je dovoljno.
Pustila da se ohlade otkriveni!
Odlučite li se za pripremu, u slast Vam bilo!





Nema komentara:

Objavi komentar