nedjelja, 21. siječnja 2018.

PILETINA POHANA U RERNI

Meni za jedan fini ručak :
- piletina pohana u rerni,
- povrće iz rerne,
- kelj na lešo
- palačinke s heljdinim brašnom,
Kupila sam pileća prsa, teška oko kilogam. Narezala sam ih na duguljase komade, približne veličine, slične onima kakve kupimo na štapićima, već začinjene.
U zdjeli sam ih posolila, posula s malo crvene paprike, bibera, pouljila i dobro izmiješala. Pokrila prozirnom folijom i spremila u frižider.
Dok je odstajala, izezala sam 2 velike glavice luka, na rezance. Zima jest, ali se crvenih paprika još može kupiti. Dodala sam i njih, izrezane na kocke, tikvica, mrkve na kolutove i par čena češnjaka.
Peklo se povrće u tankom sloju, u najvećoj tepsiji iz rerne,  začinjeno maslinovim uljem.
Tek kad se ispeklo, da je fino hrskavo, a ne potpuno mekano, pretresla sam sadržaj u posudu za serviranje, upola manji pekač. Posolila i po površini začinila parmezanom. Dodatno kratko zapekla, samo da dobije koricu.
U vrelu rernu ide piletina.
Zdjelica s oštrim brašnom, druga s umućenim jajetom, treća s prezlom.
Svaki komad uvaljati kroz sve tri i slagati na papir za pečenje.
Na 200 C, pola sata. U pola pečenja, jedan po jedan okrenuti, kako bi zarumenio i s druge strane.
Kelj na lešo, nije bio nužan za ovaj ručak, ali sam planirala tu malu sredinu glavice, potrošiti dok je još dobra.
Nikad ništa ne bacam.
Zato sam ga izrezala na rezance i skuhala. Mora ostati al dente. Prekuhano povrće je upropašteno povrće.
Začinila solju, maslinovim uljem, biberom i češnjakom. Svakome po malo u tanjur.
Odlučite li se za piletinu pohanu u rerni, vidjećete, meso je hrskavo, manje masno, brže gotovo. Poštedićete se pranja tave i šporeta, a i velika količina pohanog mesa je gotova u isto vrijeme.
A heljdine palačinke....čisto malo za zasladiti se...
Neka Vam je u slast!







Nema komentara:

Objavi komentar