četvrtak, 23. veljače 2017.

TELETINA S RIŽOM

,,Zašto su kosovi budni u dva?
Što moje oči gledaju u mraku?
Dok ti tamo spavaš.
Možda mene sanjaš !,,

....ali, manimo se poezije..
Valja skuhati ručak za dva dana...
Ponekad i riža na tanjuru.
Danas sam komade telećih prsa stavila u vodu, dodala korjenasto povrće i 2 glavice luka, pa ih fino skuhala.
Izvadila sam meso na tanjur, a juhu procijedila. 
Polovica će biti dobar mesni temeljac za neko naredno jelo. 
Ostatak juhe sam razrijedila vodom i nalila u duboki pekač. Tekućine je bilo 2.5 puta više nego riže, koju sam rasporedila po dnu.
Malo suhog začina, malo soli i bibera...
Vratila sam meso i poklopila posudu.
Peklo se 15 min na 200 C. Nisam otklapala kako se riža ne bi dodatno isušila.
U maloj šerpici sam nalila juhe, umiješala 2 kašike brašna i pustila da zakuha. U isključeno par kašika vrhnja i malo soli i bibera..
Modla za puding može biti modla za rižu.
Ako se odlučite za pripremu, u slast Vam bilo!


2 komentara:

  1. Lepa ideja, često jedemo jela sa pirinčem, a parče mesa uz to, naravno

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Dubravka! Sve kuhano, jednostavno i zdravo..

    OdgovoriIzbriši