utorak, 12. rujna 2017.

DESERT S RIŽOM, I PRIČA, NARAVNO!

Jučer smo u naš stan donijeli novo ogledalo.
Zakvačili na zid duguljasto staklo u bijelom okviru. 
Za odlaske, kad valja provjeriti šta je nahero, šta dobro ne stoji, vire li čuperci kose, crveni li se ruž dovoljno!?
Samo za one transparentne detalje, čisto da iz kuće ne izađemo svakakvi.
Mislim danas kako u novo susjedstvo, odmah uvedoh svoj način konverzacije. Svima se nasmiješim, svima se javim, priupitam za zdravlje one starije. U dućanu, osmijeh prodavačici. Na placu, ženi za tezgom, uvijek poželim da sve proda i brzo ide kući.
U vrijeme mog djetinjstva, djecu su učili da pozdravljaju, ,,poslušaju,, da upitaju za zdravlje. Zbog dobrog odgoja, ali i zbog njih samih, da vrlo rano shvate kako su dio zajednice, a ne samo jedinke.
Ostalo to i u zreloj ženi.
Kad me Luna zagrli, na prvom susretu, sama sam sebi ljepša.
I eto još jednog ogledala što vazda s nama hodi.
Osmijeh tamo, osmijeh ovamo, naučih da ga imam i u njemu uživam. Za svaki pruženi, primim isti takav, pa i meni dan uljepšan. Kako me vide, tako mi vraćaju.
Nije naivno primjećivati dobro, opraštati ljudima za male zločestoće, davati im drugu šansu. Nije naivno jer svaki duboki pogled u ambis, poziva ga da i on pogleda u nas.
Ne volim smrknuta lica. Žao mi, nekako, što su iza njih smrknute duše.
Sve što nam drugi uzvrate, slika je nas samih. Ogledamo se kroz svaki trenutak svog života. Popravljamo što ne valja, a ponekad hodamo čupavi jer baš tako želimo.
Bez imalo truda, naša energija prelazi na druge.
Dobro je imati ogledalo, ovo ili ono...Dobro je ponekad primaknuti se vrlo blizu i zagledati u sebe same.

....ali, vratimo se kuhanju..
Ovo je jednostavni desert koji sam skuhala za malu djevojčicu. 
5 dcl vode, 2 dcl riže. Istresem rižu čim voda zakuha. Dodam kockice jedne jabuke i kolutiće jedne banane. Par kašika grožđica, dobro opranih, pospem u sve. Začinim s malo cimeta. Voće je dovoljno slatko. Šećer ne dodajem. Čim je riža skuhana, pretresem desert u kakvu lijepu zdjelicu. Vole oni kada im se posluži i lijepo i ukusno. 
U one dane kada malo slabije ručaju, ovakav obrok rado će pojesti.
Neka je u slast mališanima!




Nema komentara:

Objavi komentar