četvrtak, 2. svibnja 2019.

PURICA S MLINCIMA


Priprema purice s mlincima,čista je klasika.
Okusom zadovoljava sve prohtjeve gurmana.
Ja ga pravim uvijek po istom receptu.
Kupila veliki pureći zabatak. Već izašla s tržnice, kupila buket jorgovana, kad se sjetih mlinaca. Opet nazad.
Puno je prodavača domaćih mlinaca, ali nisu svi dobri. Pohvalim ih svaki put prodavačici, a ona mi prišapnu da s njima isprobam i pripremu lazanja. Moraću!
U kuhinji meso oprala, dodala mu i tri pileća bataka,( ostali mi od jučer), posolila, popaprila i natrljala uljem.
Prepekla sa svih strana na vrelom ulju, pa smanjila. (Tako će se pore zatvoriti i meso ostati sočno).Na meso krupno narezala 2 velike glavice luka i 3 velika čena češnjaka.
Pekla upola poklopljeno uz povremeno okretanje i podlijevanje toplom vodom. (Svaki put kad sam kontrolirala pečenje, luk pritiskala na dno posude, gnječeći ga i tim gustim saftom prelijevala meso.)
Potrajalo i 2,5 sata. ( Zamirisala čitava kuhinja. Garant su i susjedi ,, uživali,,)
U velikoj posudi zakipila puno vode. Posolila i ubacila 500 gr mlinaca. Promiješala i isključila.
Sačekala 1 minutu i procijedila. (Ni trena duže. Kad su prekuhani, mlinci su kašasti i vrlo ružni za jelo.)
Meso izvadila na tanjur, mlince prebacila u posudu za pečenje, pa prelila masnoćom i lukom iz mesa.
Blago promiješala i poslagala puretinu i piletinu po vrhu.
Zapekla 10 min na 200 C.
Za mene, fantazija od okusa.
Odlučite li se za pripremu, neka Vam je u slast!


Nema komentara:

Objavi komentar