četvrtak, 16. travnja 2020.

TORTA S KUPOVNIM KORAMA

Neki će recepti ostati s predznakom ,,u doba korona virusa,,. Tako i ovaj!
Kupovina hrane nakon dužih vremenskih razdoblja. Kolica dupke puna, kako bismo imali svega što duže.
Znam da sam stavljajući gotove kore u njih ( čak 3 paketa,...živote..), pomislila ono...,, neka se nadju,, mada ih zaista vrlo, vrlo rijetko imam u svojoj kuhinji.
To, neka se nadju, začas se i našlo, maskirano u čisto dobru čokoladnu tortu. Kako sam taj dan bila sama, tortica je, namazana šlagom, mogla mirno odstajati 24 sata, a da ju niko ne načne, pa i fino upije i omekša.
Skuhala sam agdu od 2 dcl vode, vanilin šećera i 3 žlice šećera. ( Ovaj vanilin, bio je zadužen da bar malo zamiriše kore, koje su ustvari najobičnije. Ali, dobro, na kraju su s pokazale čisto prihvatljive).
Agda je lagano vrijuckala 5 min i njome sam tokom slagana torte, po malo zalijevala kore.
Za fil sam izmiksala 4 jaja sa 5 žlica šećera, pa ih polako počela ukuhavati na pari. Dodala sam 200 gr izlomljene čokolade za kuhanje i komadić maslaca ( oko 50 gr).
Dok se krema ukuhavala,( oko10 min, uz stalno miješanje), robot je miksao 500 ml slatkog vrhnja. ( Divno je počastiti se finim parfemom, haljinom, cipelama....ali, kuharice znaju i kako je lijepo počastiti se i dobrim malim kućanskim aparatom, koji olakšava rad..)
Pola šlaga sam umiksala  kremu. Polovicu ostavila za dekoriranje torte.
Svejedno što je bila vrlo sočna i ukusna, ja sam svima odmah rekla..,, Nije s korama koje sam sama pekla..,,
I to puno znači!
Moj je moto MIRIS DOMAĆE HRANE!
Ipak, bila nam je u slast!


Nema komentara:

Objavi komentar