ponedjeljak, 18. svibnja 2020.

TAGLIATELLE S KOPRIVOM


Legenda kaže da je oblik ove tjestenine inspiriran kosom Lucrezie Borgia, prilikom njenog vjenčanja.
Maštoviti kuhar, kreirao ju je kao dar.
350 vrsta talijanske tjestenine, samo su modeli iz kojih svi mi, zaljubljenici u kulinarstvo, možemo učiti.
Ove sam tagliatelle obogatila koprivom.
Kratko blanširana, ocijedjena, pa sitno smiksana, postala je dio tijesta.
Recept je uvijek u par nijansi.
U ovom je:
200 gr oštrog brašna,
125 glatkog,
5 žumanjaka,
malo maslinova ulja,
200 gr koprive.
Umiješeno tijesto sam oblikovala u 2 kugle.
Odmarale su u vrećicama za zamrzavanje oko 20 min. na sobnoj temperaturi.
Ostalo je klasika.
Valjala, posipala oštrim brašnom, pa provlačila kroz mašinu za tijesto.
Svaki put sam izduženo tijesto preklapala na 3 dijela i kroz isti razmak valjaka, provlačila 2 puta.
Istanjila sam tijesto do podioka br 7.
Tanke trake sam posipala oštrim brašnom i slagala jednu na drugu.
Pustila sam 15 - tak min da odstoje, pa strojno rezala.
Motala tagliatelle pomoću vilice, kao na videu.
Ova tjestenina se može zaledjivati. Odledjena je identična friškoj!
Odlučite li se za pripremu, neka Vam je u slast!





Nema komentara:

Objavi komentar