srijeda, 15. veljače 2017.

ŠUFNUDLE S MUŠKATNOM TIKVOM

Najviše volim tamburicu, muškatnu tikvu koja je to ime dobila, zbog svog oblika. Male, s malo sjemena,  a puno mesa, za razliku od hokaido tikava, izdašnije su za kuhanje.
Danas sam s njom pravila šufnudle. Dobrano su me namučile, ali im je okus bio izvrstan.
Skuhala sam skupa krompir i tikvu u istom omjeru, u blago posoljenoj vodi.
Dobro ocijedila, prohladila i dodala jedno jaje, čašu griza, malo soli i polako mijesila posipajući smjesu oštrim brašnom. Tu je bilo problema jer je tikva upijala, upijala..a tijesto dugo bilo ljepljivo i mekano.
Od planirane pripreme njoka, promijenila sam, baš zbog toga, oblik u šufnudle, duguljaste štapiće.
Slagala sam ih na tacnu posutu brašnom.
Kad je voda u loncu zavrila, posolola sam je i spustila tijesto. Kuhalo se oko 10 min. Vadila sam ga u cjedilo gdje je malo odstajalo, pa tek onda prebacivala u zdjelu. Škrobna voda je ljepljiva, pa ovako spriječim da se povežu jedna za drugu.
U tanjuru, uz gulaš, šufnudle s muškatnom tikvom, bile su odličan ručak.
Ako se odlučite za pripremu, u slast Vam bilo!








Nema komentara:

Objavi komentar