srijeda, 8. listopada 2014.

Tagarica

 

Recepti za ovo tradicionalno jelo su vrlo slični. Tajna za dobru pripremu nije u finom komadu junetine sa malo masnoće, luku, jednom i drugom, mrkvi, paprici, krompiru, paradajzu, patlidžanu... Očito je tajna samo u posudi koja učini da sve što se u nju stavi bude posebno.

Junetinu bez kosti izrezala sam na zalogajčiće, dodala luk, jedan i drugi, pa dinstala u rerni. Na to sam izrezala mrkvu, papriku, malo celera, patlidžana, tikvicu, nekoliko krompira i paradajza. Kao posebni dodatak, ovaj su put u tagarici i suhi vrganji, prethodno namočeni u vodi. Cijeli proces pripreme odvija se bez miješanja... samo lagano krčka... okusi se prožmu, a fino jelo je na stolu nakon dva sata.

Ovo je mala tagarica, jedva litru i pol zapremine, stara 30 godina i ima svoju priču. Podsjeća na ljude, kuću, mjesto, djetinjstvo, mladost... sve što je davno negdje ostalo. Korijeni koje ne treba nikad zaboraviti! Ipak, bogatstvo je u divnim uspomenama, ko ih ima!

U slast vam bilo!




Broj komentara: 7:

  1. Bravo Selma,bas si me odusevila sa blogom.Prikazi su divnu ,puno lijepih i vjerujem ukusnih jela sa slikama i receptima.Neka ti je sa srecom. Odlican je blog. Pusa !

    OdgovoriIzbriši
  2. DRAGA SELMA, NEKA JE SA SREĆOM...DA UŽIVAŠ I MI ZAJEDNO S TOBOM I NA TVOM BLOGU! ČESTITKE ZA ODLUKU NA OVAJ KORAK!!! Polako....kao i do sada...tko bi rekao da si svojom fb ovom stranicom krenula prije koji mjesec.....a do sada si nas okupila preko 1450 .......... respect!!! BLOG je nešto drugo , ali i kao forma će ti odgovorati jer se jako dobro snalaziš u komunikaciji sa svima nama, a bome imaš nam što i ponuditi ...od fotkica do prigodnih priča koje ih prate. Sretno, draga! Beta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na tvoju sam poruku, tada odgovorila usmeno i zahvalila se.
      Danas, nakon ovoliko vremena, jednako me je usrecila.
      Prijateljska gesta, zlata vrijedi!
      Hvala, Beta Azra Kotoric!
      Zivjela!

      Izbriši
    2. Na tvoju sam poruku, tada odgovorila usmeno i zahvalila se.
      Danas, nakon ovoliko vremena, jednako me je usrecila.
      Prijateljska gesta, zlata vrijedi!
      Hvala, Beta Azra Kotoric!
      Zivjela!

      Izbriši
  3. Cestitam i ja Selma,i pratim te pozdrav iz Kanade

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno! Uzvraćam pozdrav!
      Ispričavam se zbog kasnog odgovora!

      Izbriši