subota, 15. studenoga 2014.

PITA OD VISANJA !
Visnje su ove godine svuda jako rodile...Preplavile trznice..Zaledila sam ih za kolace, samo oprane, neociscene..Sada, jos onako ledene, vrlo lako ocistim..Sok ne sprica, ne curi, ostane sa mesom ploda.
Dakle,ocistila sam malo manje od kilogram visanja, otprilike po njima posula griza...mozda jednu casu od 2 dcl.
U zdjeli sam izmiksala 4 zumanjca sa 2 case, od 2 dcl, secera, 1 ulja, 1 jogurta. Dodala sam snijeg od bjelanaca.
Pitu sam pravila od kupovnih kora. Na jednu fil, pa po njoj drugu, opet fil, pa trecu,pa visnje.Nisam ga mazala, ves samo polijevala kao po nekoj maslenici..Bas on, kore podize i cini kolac rahlim.
12 kora u pola kilograma, pa su u tepsiji bile 4 rolade pite od visanja..
Pecenu sam samo posula staubom i izrezala...Korica je hrskava, puca, a sredina socna i vrlo ukusna..
Na stolu poslije rucka, sasvim dobar desert!
U slast vam bilo!







Nema komentara:

Objavi komentar