četvrtak, 22. siječnja 2015.

MAHUNE NA LEŠO


U mojoj kuhinji je uvijek neka muzika. Danas, s posebnom sjetom, Kemo...
Odabrala sam ručak koji ne traži puno vremena a niti truda. Pola sata i sve je na stolu!
Bijelo pileće meso, tanko izrezano, začinjeno solju, paprom i uljem, mariniralo se par sati. Uvaljala sam svaku šniclu u oštro brašno, pa u jaje i pohovala.
Usporedo u posoljenu prokuhanu vodu dodala pakovanje zaledjenih mahuna, takozvanih ,,olovčica,, i malo mrkve. Za 10 minuta, povrće je bilo skuhano  ,,al dente,,.
Već tad sam vadila prvu turu šnicli i stavljala drugu. Dok su se pekle, začinila sam mahune...Sitno sjeckani bijeli luk, malo soli i dobro primoštensko maslinovo ulje. Stolnjak na stol, tanjure, čaše.....I to je to!
U slast vam bilo!
Šta slušamo danas od Keme?

,,Dušo moja, ja ne znam više
koliko dugo ovdje stojim
dok slušam kako liju kiše
pod mračnim prozorima tvojim...,,




Nema komentara:

Objavi komentar