utorak, 6. siječnja 2015.

SACHER TORTA

SACHER TORTA
Sta je u njoj toliko posebno, pa je prati takav glas?
Jednostavnost izrade, izgleda i savrsenost okusa...sljubljeni u prefin cokoladni zalogaj..
Preporuke kazu da je priprema torti u vjestim rukama i maksimalnoj rucnoj izradi. Tako je pjenjaca bila stalno zaposlena.
Od 7 jaja, svakom sam odvojila bjelanjke od zumanjaka. Na pari sam otopila 150 gr maslaca i 150 gr cokolade za kuhanje. U to sam dodala 70 gr secera i vanilin- secer burbon. Cim se sve sjedinilo, mak...nula sam s vatre i mijesajuci ohladila.
Postepeno sam dodala jedan po jedan zumanjak. Kazu da je to posebno vazno.
Usporedo sam izmiksala bjelanjke sa mrvom soli. Dodala sam 80 gr secera i miksala do cvrstog snijega. Tada sam 150 gr brasna, pola ostro- pola glatko, s praskom za pecivo, naizmjenicno sa snijegom od bjelanjaka, dodavala cokoladnoj smjesi. Bez miksera, polako, rucno, sve sam sjedinila
Model za tortu sam oblozila sa svih strana papirom za pecenje, te pretresla masu.
Na 180 C, pekla sam 60 minuta.
Kad se biskvit ohladi, lako se prebaci na podlogu i prereze. Klasicna Sacher torta se maze samo s pekmezom od marelice. Ja sam ga zamijenila mojim od drenka.
Glazuru sam napravila od 200 gr mlijecne cokolade, 6 kasika mlijeka, 2 kasike maslaca i 2 kasike secera. Otopila sam ih na pari, pa ostavila da se malo ohlade i zgusnu. Premazana sa svih strana, mogla je odmah na hladjenje.
Preporucuje se tortu, pola sata prije rezanja, izvaditi iz frizidera, da bi glazura malo omeksala...
Kad dan pocne s cokoladom...nije lose...
U slast vam bilo!












Nema komentara:

Objavi komentar