subota, 2. svibnja 2015.

NAJMEKŠE ŽEMLJE

Ko voli mijesiti tijesto, isprobava svaki recept koji mu se učini dobar. Od raznih kiflica, pletenica, slanaca, dok su djeca odrastala i dok ih je i oblik morao privlačiti, do ovih sadašnjih kad se odlučujem za jednostavnost.
Kao i mnogi drugi, kombinacijama recepata dobijam neke nove osobine tijesta. Ovo današnje, definitivno zaslužuje pažnju.
Zamijesila sam ga od kilograma brašna, jednog kvasca i 250 ml tople vode i 250 ml mlijeka. Na ovu količinu potrebno je dodati kašiku soli i kašiku šećera, te 1dcl ulja. Dobro umiješeno tijesto sam razvagala na jednake dijelove i dobila 20 kugli.
Za nadjev sam pripremila 250 gr svježeg sira, 1 dcl vrhnja i 1 jaje. Svaku kuglu sam malo razvaljala i punila kašikom nadjeva.. Oblikovane su žemlje stajale dok ne povećaju zapreminu. Tad sam ih namazala mlijekom i posula ćurekotom i sezamom.
Pečene na 200 C, 20 minuta, izvadila sam iz rerne i namazala ostatkom nadjeva od sira.
Mislim da je baš taj fil učinio da su ovo najmekanija peciva na svijetu. Vratila sam da  još malo zarumene i pečeno pokrila krpom.
Definitivno, ove žemlje postaju moji favoriti!
U slast vam bilo!

Nema komentara:

Objavi komentar