četvrtak, 21. svibnja 2015.

ZELENI RIŽOTO S PILETINOM

Kad oko nas sve  naočigled cvate i buja, tad i jela mame da ih se oboji proljećem..
Rižota, zbog svoje polagane pripreme, zbog onog zagledanja u kremasta zrna, podlijevanja, začinjavanja, moj su favorit.
Danas ga je obojila vezica svježe blitve. Toliko sam zadovoljna okusom, da sam ručak servirala kao neki specijalitet.
Kako nas je na ovom obroku bilo planirano više, izrezala sam jedno i po pile, na sitne komade i začinila solju, Vegetom, biberom i uljem, te dodala malo kurkume. Pustila sam da odstoje.
Poredani jedan do drugog, fini su se komadići pekli cijeli sat.
U medjuvremenu sam dvije velike glavice luka, dinstala na malo vode. Princip je isti kao i za dinstanje na ulju. Kad je omekšao, dodala sam dvije velike šolje riže. Biram onu okruglog zrna, jer je za rižota izuzetno dobra. Polagano miješanje, podlijevanje, ...Ukupna količina pilećeg temeljca kojim sam ga zalijevala je 1.5 puta veća od količine riže.
Kad je omekšala da je izvana kremasta, a unutra blago tvrda, isključila sam plin. U tako vrelu rižu, umiješala sam na rezance isječenu blitvu. Promiješala i poklopila.
Pečenu piletinu sam izvadila na tanjur, odlila masnoću, pa u tepsiju rasporedila rižoto.Na njega sam složila komade mesa, podlila sam 1 dcl vode i vratila u rernu na 10 minuta.
S razlogom preporučujem!
U slast vam bilo!


Nema komentara:

Objavi komentar