nedjelja, 20. rujna 2015.

VARIVO OD MAHUNA

Svake mi se sezone čini da je baš tad, kad kupujem povrće, sve najljepše i najsvježije. Kasno ljeto u jakim bojama, u punoj zrelosti svega na što pogled pada.
Mahuna su puni štandovi. Hrpe ogromne. Izabrala sam baš ovu puter, široku, ko led lomljivu, frišku...Prodavačica reče da ih je dan prije, prodala 430 kg.
I, danas uz jutarnju kaficu, očišćene. Na malo ulja dobre dvije glavice luka, polako zastaklile. Na njih malo češnjaka, pa mrkve...na kockice junetine...Nema žurbe...Sve laganica..Malo soli, papra, crvene paprike....Kad je omekšalo, na to mahune...Svo će povrće pustiti sok..Tek po malo podlijevati vodom...
Pred sam kraj u zdjelici malo vrhnja, domaćeg, kašika brašna i malo vode..da zgusne ...Nek još kratko na najtišem kuha..
Ovo mi je varivo medju najmilijima. Taj ritual da se kuha na tihoj vatri, bez ikakve žurbe, da se prožmu okusi, da mahune u sebe upiju svu finoću supice, i da svojim mirisom ispune prostor, poseban mi je..
Od ovih sam ručkova koji su ,,poistiha,,...jer sam ih takve i tako naučila...i nek tako ostane
U slast vam bilo!



Nema komentara:

Objavi komentar