utorak, 10. studenoga 2015.

ĆUFTE U BIJELOM UMAKU

Volim ih više nego faširane šnicle. Isti je sastav namirnica, sve isto, ali njih više volim..
Danas se snimaju filmovi prema bajkama i milijuni ljudi hrle da ,,baš taj,, pogledaju.Mami li nas sve ono što smo nekad voljeli? Progovaraju li iz nas nekadašnja djeca ?  Naravno da progovaraju!
Ćufte sam, kao dijete, voljela jesti pečene, prije nego završe u saftu..onako hrstave i mirisne..Rukom, vrelu kuglicu i uživati u okusu..
Iste su takve jutros u mojoj šerpi.
Zamiješene od 400 gr mljevene junetine, sitno nasjeckane glavice luka, malo češnjaka, nasjeckanog, pa nožem pljoštimice pritisnutog, kako bi što više svog soka otpustio....Kašičica soli, malo bibera, jedno jaje, 2-3 kašike brašna, na vrh noža praška za pecivo, malo sježeg peršuna..U ovim nema namočenog kruha u mlijeku, ali i s njim su odlične.
Smjesa je odstajala dok sam zakuhavala jutranju kafu, a onda polako, na brašnu, kuglicu po kuglicu...svaka veličine oraha..
Na malo sam ih ulja prepekla sa svih strana. Šerpu desno-lijevo, a one su se kotrljale i zarumenile i zahrskavile.
Saft sam napravila u posebnoj posudi. Ostaci brašna na kojem sam ih oblikovala, otprilike 2 kašike, 1.5 čaša kiselog vrhnja, 2 čaše mlijeka, malo Vegete, malo bibera. Ovim sam prelila ćufte i ostavila da krčkaju pola sata. I za jutarnju kaficu, sasvim dovoljno...
Tek pred kraj sam im dodala malo aleve paprike i još malo peršunova lista.
Već je 9, vrijeme je za pokret...Neka on napravi prilog..kakav god poželi...i salatu, naravno!
U slast vam bilo!








Nema komentara:

Objavi komentar