utorak, 26. siječnja 2016.

MASLO-PROČIŠĆENI MASLAC-GHEE

,,Ja bih krišku namazanu!
 S čim?
 S maslom!,,
Pamtim kad se hrana pripremala na maslu. Vrlo kvalitetna namirnica s kojom su se pravili kolači i na kojoj se kuhalo i peklo. Tad su došla ulja i masla je u upotrebi bivalo sve manje.
Pokrenu se priča o ghee, straoindijskoj, prirodnoj, jedinstvenoj masnoći koja ne sadrži konzervanse, boje i koja je na vrhu ljestvice zdravih masnoća. Ono što je od davnina tamo, od davnina je i kod nas, samo pod drugim nazivom-maslo!
Čista mliječna masnoća!
Danas sam ju napravila. Za to je potreban domaći neslani maslac.
 Ja sam koristila količinu od 250gr.
Izrezala sam ga na kocke i na jačoj temperaturi potpuno otopila. Čim sam smanjila plin, počela sam kašikom skidati pjenu koja se izdvajala na površini. Pročišćavanje maslaca je trajalo 30 minuta.
Dno posude ostalo je sa sitnim tamnim nečistoćama.
Na staklenu teglicu stavila sam cjedilo, na njega čistu gazu te polako procijedila.
Maslo je fine žute boje, ukusno i vrlo ugodnog mirisa. Ako se odlučite za pripremu, u slast vam bilo!








Nema komentara:

Objavi komentar