subota, 9. travnja 2016.

DOMAĆI REZANCI

Moja tek započeta priča o domaćoj tjestenini polako dobija nove oblike.
Naumila sam naučiti i usavršiti pripremu do najsitnijih detalja i do najzahtjevnijih oblika.
Tijesto koje oblikujem pravim na isti način. Na svakih 100 gr brašna, u kojem su 2 dijela glatkog i 1 dio oštrog, dodam 1 žumanjce i vode koliko stane u pola ljuske jajeta. Malo soli i malo ulja...tek par kašika.
Tijesto dobro umijesim i ostavim na sobnoj temperaturi u vrećici sat vremena.
Danas sam ga oblikovala u rezance. Svaki dio sam rastanjivala sve tanje i tanje. Bit je da se u svakoj fazi, tijesto podupla i opet provuče kroz mašinu.To potiče svilenkastu vezivnu strukturu.
Maleni trik za sušenje je da što manje dodiruje podlogu. Na sušilu za veš, odlično je mjesto za moje rezance. Talijanke su nekada dugačke špagete sušile na štriku za veš...prave umjetnice..hraniteljice...
Ovaj put malo širi, ali već mi na umu tanka tjestenina za juhu, za lazanje...za makarune...
U slast vam bilo!




1 komentar: