četvrtak, 7. travnja 2016.

LISNATA SIRNICA

Ja sirnice ne volim. Mogla bih da ih nikad u životu ne probam. Ipak, redovno ih pravim zato što moja porodica obožava ovu pitu.
Lisnata sirnica jučer, namijenjena je kao ,,putna,, jer će danas i sutra biti ručak na poslu. Mislim da je to dobar izbor obroka.
Napravi se jednostavno. Nema razvlačenja stola, a pita savršena.
Zamijesila sam tijesto od 500 gr bijelog brašna. Podijelila sam ga na 3 jufčice, pa ih ostavila da odstoje.
Nakon 10-tak minuta, razvaljala sam sve tri na veličinu tanjura i premazala rastopljenim maslacem. Tada sam ih stavila jednu na drugu i skupa rastanjivala. Ovakav vid pite mora se raditi svo vrijeme s oklagijom. Dalje je jednostavno...jufka pokrije cijelu ploču stola. Režem ju na trake širine najveće tepsije, blago pouljim i preklapam na četvoro. Stavljam sjednu po jednu u tepsiju i polijevam nadjevom. U njemu je 500 gr svježeg sira, par kašika vrhnja, malo jogurta, 4 jaja, kašičica soli. Ovdje se zaista može mašti pustiti na volju.
Nožem sam zarezala kocke i sirnicu stavila peći  na 200 C, 30 minuta. Malo fila je ostalo, pa sam ga zadnjih 10 minuta namazala po površini. Lisnata, hrskava, a unutra vrlo sočna...neka se ohladi pod čistom krpom.

,,Dobro jutro! Dobro jutro! Evo ručka, spremljen je...Ugodan dan ti želim! Ljubim majku svoju! Živio!,,
Eto...Za ovo sve vrijedi...
Ako se odlučite napraviti, u slast vam bilo...i vašoj djeci, naravno!



















Nema komentara:

Objavi komentar