subota, 2. travnja 2016.

PRESNAC U JUFKI, S KOPRIVOM

Kopriva je u Bosni žara. Sve što je u sjećanju za nju vezano, neugodno je. Padale su lopte u žaru. Padale su loptice za badminton. Ožarila bi po nogama, po rukama, pekla i stvarala crvene plikove..
Ko bi rekao da ću nekada pisati o žari kao prefinoj biljci.
A prefina jest!
Pravim od nje pite, čorbe, kuham ju kao špinat, sušim za čaj, dodajem brašnu za kruhove i peciva.
Odavno nisam čula da je nekoga ožarila. Očito su naša vremena ostala samo naša, sa svime što se u njima dešavalo.
Ali, vratimo se kuhanju....
Pita za ručak, za mene je brzi ručak.
U zdjeli sam zamijesila tijesto od oko 600 gr glatkog brašna. Na pobrašnjenom stolu sam ga razdijelila na 2 jufčice i dobro ,,izradila,, Pokrivene kugle su malo odmorile.
U istu zdjelu, onako brašnjavu, razbila sam 4 jaja, malo ih umutila, pa dodala 500 gr mladog sira, 4 velike kašike vrhnja, 1 jogurt, čašu od 2 dcl domaćeg kukuruznog brašna i istu tu čašu mlijeka.
Usporedo je zakuhala voda. Dvije pune šake vrhova koprive,  koja je bila u cjedilu, samo sam pofurila vrelom vodom i odmah isjeckala.
Umiješala sam ju u nadjev i sve posolila.
Jufke sam razvukla tanko pa rezala na  široke trake. Polijevala sam ih sa malo nadjeva, preklapala na 3 dijela i slagala jednu na drugu u tepsiju. U sredini pite, izlila sam deblji sloj nadjeva.
Rerna je već vruća.
Presnac od koprive pečem oko 30 min na 200C. Polijem ga sa 2 dcl provrile vode u kojoj je komadić maslaca, pa vratim još par minuta u isključenu rernu.
Hrskave korice, sočnog nadjeva, slojeva koji se listaju, ova pita je danas bila moj ručak.
Preporučujem ga. U slast vam bilo!









Nema komentara:

Objavi komentar