srijeda, 25. svibnja 2016.

PAŠA LOKUM

Odavno me mami ova poslastica. Što sam očekivala, to je bila. Savršeno kremasto zadovoljstvo.
Recept je vrlo jednostavan.
Na veliku tepsiju iz rerne, bogato sipati  kokosa. Ja sam stavila 150 gr.
U litri mlijeka, kao puding ukuhati 150 gr šećera, 100 gr gustina, 70 gr brašna, 30 gr kakaa.
Kad se zgusne, dodati kocku od 50 gr maslaca i 100 gr kokosa.. Ohladiti.
Za to vrijeme izmiksati jednu slatku pavlaku od 250 ml.
 Nježno namazati kremu. Po njoj nanijeti sloj od slatkog vrhnja. Rezati trakice. Svaku podijeliti na 2 dijela i srolati male roladice.
E, sad, nije ovo samo prefin desert, već mi pokrenu i sjećanja na jednu posebnu seriju i poeziju.
Opjevao je sultan Sulejman svoju ljubav prema Hurem...
E, koja žena ne bi ovo poželjela...

Miomirise moj, blago moje,
Ljubavi i sjajni mjeseče.
Najdraža moja i najljepša sultanijo.
Živote moj, moje rajsko vino.
Proljeće moje, radosti i danu.
Hej, moja nasmijana ružo.
Hvalim te vjekovima. 
Srce mi je strepnja, a oko mi je vlažno.
Ja sam Muhibi i sretan sam..




Nema komentara:

Objavi komentar